9 Mar 2011

Experiment

Aku: Nanti gua balik, lu nak apa?

YB: Kek coklat.

Aku: Tu je? Lain tak mau? Tiramisu nak?

YB: Tak pernah makan Tiramisu (#kesian betul, bf siapalah ni :p), sedap ke?

Aku: (motip tanya sedap ke tak? Aku buat semua sedap okeh! *matik la perasan - cakap dalam hati sajork) Sedap la.

YB: Boleh. Tapi nak kek coklat jugak (nak jugakkkkk...)

Aku: Yelah. Tapi, gua ingat nak try resepi kek coklat kukus yang lain la. Boleh?

YB: Kira experiment la ni?

Aku: Ha'ah. Lu kan tikus makmal. (MUA HA HA HAH - gelak syaiton)


Dasar GF keji :D

Ko tak pelik, YB asyik nak kek coklat je?
Dia tak tahu aku dah jampikan kek tu. Itu yang asyik nakkkk je. Wakakakkk.

Dasar GF keji 2x HA HA HA

4 comments:

reena said...

hahahaha. kejis ok. jgn lepas kawin kang jamoi err..err..u know. kang asik nak je. muahahhaa *lari laju lajuuuuuu!

Cheno said...

hahaha tikus makmak!!! lawak gileeeee :P
sweet je akak ngn yb ni.
kawen jgn lupeeew jemput kitewww :P

Yantie said...

kalau kek coklat sedap aku pun rela jadik tikus makmal ko..haha

cc said...

reena,
yang err err tu mmg xyah jampi okehhh. i guna body language aje utk seduce. pasti nakkkk ajeee hahahah

*matik la melucy!


cheno,
tikus makmak? mak tikus? kekeke =P
tak lupa punya, kita kan sekampung-setaman :p


yantie,
motip nak jd macam YB mempersoalkan kesedapan kek aku? *wah matik la cas diva mcm terer sgt baking haha
aku nk buatkan kek mahal dia xmo, apa la kan..tolak rejeki =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...