9 Mar 2011

Minggu ni balik kampung

Yeah!

...dah sebulan lebih aku tak balik YP - si kampung halaman. Jumaat after work terus zasss zasss zasss (ingat kau Padayappa?) angkut badan balik kampung.

...dah sebulan lebih jugak tak jumpa si dia :(
(Aku yang tak bagi dia datang minggu lepas sebab alang-alang nak balik minggu ni, jumpa time aku balik jelah nanti). Biasanya, paling lama tak jumpa sebulan. Bila dah sebulan lebih agak 'sesuatu' jugaklah. Gatal Rindu lebih!

Can't wait to see wajah-wajah kesayangan this weekend.


Nota tiada kaitan: Kemain berdekah boss aku gelak (dengar dari bilik dia), macam tiada hari esok.

4 comments:

dots33 said...

mak gue nggak ade le weh....tp gue nggak mau tggal sorg2 di bangi....gi mana ni sih

cc said...

ikut aku balik la getik! nanti suruh awe amik ko kat rumah aku. macam tak biasa =P

awe said...

aku memang sentiasa menjadi mangsa keadaan..ha3

cc said...

awe,
alaaaa xpe la kan sebelum ko berhijrah ke ipoh nanti. huahuahuahua *cabotttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...