22 Apr 2011

Day 17: How you hope your future will be like?

Kerjaya
Lebih stabil dari segi kedudukan dalam tangga perkihdmatan.
Sejajar dengan itu, gaji lebih besar :p
... dan sudah semestinya aku mengharapkan hidup yang bebas daripada segala hutang-piutang!

Love life
Membina kehidupan bersama dengan si dia pilihan hati.
Mampu memberikan si dia zuriat sebagai harta dan saham akhirat. Dia nak empat orang, aku nak dua je. Cemano? :p
Adik-beradik aku ramai. Family aku besar. Contra dengan YB. Itu yang dia nak anak ramai (empat considered as ramai tak? Ha ha) manakala aku sebaliknya. Dia kata kalau dua orang je, nanti rumah sunyi.


Kesimpulan:
Aku tak nampak hidup aku di KL untuk beberapa tahun lagi. Aku tak bercadang pun nak menetap lama kat sini. KL buat aku sesak nafas. Aku nak balik ke negeri kelahiran. Itu rancangannyalah. Mudah-mudahan ada rezeki aku untuk di transfer ke Johor dengan segera. Amin ...

I don't belong here :p #orangkampung

1 comment:

reena said...

Amin. Moga segalanya diperkenankan.

Ayat last tu bunyi cam sedih je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...