26 Apr 2011

Wanita hari (ini) semalam - Isu coli

Tengahari semalam, aku berkesempatan menonton rancangan Wanita Hari Ini (WHI) dan topik yang diutarakan ialah mengenai coli.

Fakta: Lebih 80 peratus wanita di Malaysia memakai size bra yang salah. 1-2 size lebih kecil berbanding size sebenar payudara.


Korang pakai size betul ke tidak? Cer check, cer check. Lebih 80 peratus tuuuuuuu.

Ohh, aku bukan nak cakap pasal size bra sebenarnya. Aku lebih berminat untuk mengulas tentang salah seorang tetamu jemputannya iaitu Watie (Elite). Persamaan antara aku dengan dia ialah kami tak suka pakai bra dengan panties tak matching. Aku beli bra, mesti satu set dengan underwear. Pakai atas lain, bawah lain adalah tak sexy best =P

Ohh, aku bukan nak cakap mengenai minat kami yang sama tu jugak. Tapi mengenai kata-kata terakhir Watie di hujung program. Aku tak ingat exactly ayat dia, tapi lebih kurang gini "Pakailah size bra yang betul supaya dapat membesarkan errr .. .errr ...... " (aku tak ingat ayat cover dia yang seterusnya tapi macam kena potong dengan host). Kelam-kabut host cover, dah la live -__-"

Apa ke bangang?

Pakai bra yang betul nak bagi ketets jadi besar? Sia-sia je Chinese lady from Xixili tu datang explain apa pentingnya pakai size bra yang tepat. Takde pulak dia mention boleh besarkan ketets. Pfttt.

Adoi la Watie, Watie. Mintak maaf cakap, anda kelihatan agak bangang semalam.

Harap sangatlah lepas ni, WHI boleh cari celebrities yang cerdik untuk dibawa ke program mereka. Belajar tak tinggi tak apa, asalkan cerdik.


P/S: Last time aku check dengan SA kat Pierre Cardin, size bra aku betul dan tepat. Next time pergi, nak check semula manalah tau kot-kot ketets dan mengembang ke apa, kan? Ehh?

5 comments:

~ As ~ said...

aku suka pierre cardin!! dahla 1 set, sexy2 semua, kaler ranggi2 auwww...dan murah!

Dr.Senbe said...

how do you check the right size?
xde formula ke haha

reena said...

Err..err..i sebelah..err..nevermind.

Btw camna nak chwck the right size? Suruh SA tu ukurkan ke?

Mamarempit said...

erk...apa?? ketets???

ooh.....

belasah je la labuuuu

aS_c0mei said...

ketets ku hanya secocok dgn xixili saja.lilit kecik.ketets tak kecik...:D

tp sedih,kat m'sia saja ada xixili.balik m'sia,baru la ada stok bra baru.spentot beli je la yg sale kat sini.akkakakaka...

chop,watie tu pakai seksi tak masa tu?hihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...