26 May 2011

Chanel Rouge Coco Shine. Korang dah redeem?

Semalam masuk office, tengok ada surat from Maybank. Mesti credit card statement (hujung bulan gamaknya). Aku malas nak bukak, menyampah nak tengok total haha. Tapi pelik apasal cam nipis gila je?

Sekali bukak, ohh bukan credit card statement :P


::front page (lebih kurang macam ni ::

Pamphlet (kalau boleh dipanggil pamplet walhal sekeping je) bermukakan perempuan kat atas ni rupanya yang Maybank hantar.

If you're Maybankcard holder and Sogo card member, you might receive this pamphlet. Tunjuk pamphlet ni kat kaunter Chanel Sogo (and depa akan mintak your credit card number untuk verification), korang akan diberi Chanel Rough Coco Shine lipstick sample. Tapi untuk 100 orang pertama sahaja. So hurry! (kalau nak).

Nanti aku tunjuk sample yang Chanel bagi tu. Ada 4 colors. Sebatang lipstick tu harga 90 hengget. Aku belum cuba try test lagi, kot best (dan berkenan) karang lip velvet LM aku habis, bolehlah beli Cheknel pulop :P


P/S: Semalam masa aku pergi, tak sampai 10 orang pun yang dah redeem. So, kalau korang pergi hari ni besar kemungkinan boleh dapat. TAPI ... kalau esok belum tentu dapat! 1. Gomen dah gaji. 2. Tengahari Jumaat rehat lama. Sila relate-kan situasi tersebut. He he

4 comments:

reena said...

I dapat ni lama dah hari tu. Chanel hantar. Tapi malas nak redeem. Best tak lippie dia?

Joy said...

nak jugak...balik kang nk tgk ada x sogo hantar pamplet ni...

nqr said...

babe..kwn aku pakai ni.. aku salu ngecek dia pakai.. memang best!

emaduel said...

i dah redeem last weekend tapi dapat sample yang calit2 tu je kan?ingatkan dia nak bg sebatang :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...