5 May 2011

Dah terlambat ...

... kepada sesiapa yang nak order red velvet cupcakes/cake or apa-apalah from Cuppies 4 you, dukacita aku nak maklumkan aku stop ambik order mulai 1hb Mei hari tu, sampailah ke suatu masa yang akan diberitahu kelak.

Takyah nak speku apasal aku tak ambik order (macam la ada yang kisah kah kah). Aku busy. Banyak benda nak diuruskan mulai bulan ini. Nanti kalau aku dah free, aku bukaklah order balik. Serius ni aku sibuk, bukan sentap :P






P/S: Gambar order terakhir hari tu. Frosting aku standard macam tu ye (untuk makluman). Takde swirl. Nak frosting swirl order kat orang lain.

2 comments:

I.Q.W.A said...

alaaa!!! baru nak order time dtg kl nnt.. keciwa .. :(

nqr (qistina) said...

sedaps nyaaaa....tak swirl pun taperrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...