19 May 2011

Dalam sejarah: Majlis Pertunangan ...

... kawan baik aku. Si Perempuan Kesayangan (PK) yang dah lama benar tak update blog tu. Kesian rumah dah takde wifi, maka tak boleh nak online selalu.

Senyap-senyap je dia couple dengan ustaz, alih-alih kata nak tunang. Aku memang tak tahu langsung dia ada boyfriend. Siot punya kawan, kan? :p

Majlis pertunangan dia ni penghujung April hari tu, sempena birthday dia yang ke-26 tahun.


:: Hantaran ::

Bila tengok hantaran bersusun macam ni, rasa nak jugak. Tapi mengenangkan malas nak buat preparation, time aku bertunang nanti memang takde la. Tunang gondol ajelah. Ha ha.


:: PK ::

Aku yang suruh dia posing macam nih! :P


:: Cupcake di sponsor oleh Tokey Cuppies4You ::

Harap-harap dia lupa aku pernah janji nak buatkan wedding cake dia. Muakakaka. Dasarrrrr #pengkeji :P


:: Bepang hasil tangan bonda Cikgu Ajun ::

Lawa kan? Kretif gila Mak Timah buat bepang. Aku tak tahu apa itu bepang yerr, lepas tengok baru tahu apa benda. Kacang tumbuk bersira gula yang biasa beli kat R&R tu. Beli yang kat kedai 4 segi biasa tu je. Mana nak dapat bentuk lain. Mak Timah boleh buat jadi bentul bakul, bunga segala bagai. Kau hado?


: Bakal pengantin rock ::

Perempuan ni tak reti duduk diam OK. Ustaz sampai lambat, boleh dia kata "Nak tunang ke tak ni?" Hahahahahaha. Sengal.

Tahniah perempuan di atas pertunanganmu! Hujung tahun mahu kahwin sudah. Sedih ada (sebab fikir lepas dia kahwin nanti mesti dah tak boleh nak huu haa sangat), tapi gembira lebih. Semoga segala yang dirancang akan terlaksana! Amin.


P/S: Lepas PK tunang, Jah Mon dah start sound aku -__-"

5 comments:

Yantie said...

memang patut Jah Mon sound..haha
Ko bila lagi?

sizuka[Izzati] said...

tahniah cik PK :)

CikJJ said...

JMH tinggal JH je..lepas tu mesti J tinggal sorang..sobb..sonnn..

reena said...

I terpegun tengok bepang tu. Kreatif gila! My fav ok. Sama dengan kacang tumbuk. Suka gak.

Tahniah PK Cik Chelsea!

P/S: Alaaa kejap je Jah Mon bising tuu :p

cc said...

yantie,
soon babe, insyaAllah ;)


izzati,
:D


cikJJ,
pandai aku cari no plat kereta kn? sesuai dgn kita hehe
(ntah2 J pintas H dulu, mana tau kan)


reena,
kannn? i pun kagum masa tgk tu sbb biasa tgk yg kat kedai, bodoh2 je dia potong 4 segi.

bising tetap bising, selagi blm 'ikat' haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...