10 May 2011

Day 23: 15 facts about ME

  1. Nampak serius tapi,
  2. Kelakar
  3. Orang kata aku garang dan tegas. Ya, untuk situasi tertentu
  4. Walaupun aku garang dan tegas, aku sangat ambil berat terhadap orang yang aku sayang
  5. Cepat annoyed kalau terpaksa hadap perkara/benda yang aku tak suka.
  6. Menyampah dengan orang lambat pick up (dalam erti kata lainnya "lembap")
  7. Kadang-kadang (tapi according to Jah Mon selalu) cerewet
  8. Adik aku suka kata aku ni manja walaupun bukan anak bongsu
  9. Hot tempered
  10. Jangan cari pasal dengan aku, kalau aku takde cari pasal dengan engkau
  11. Aku boleh jadi sebaik-baik dan sejahat-jahat manusia (rujuk point di atas)
  12. Pink is cute tapi sorry aku tak minat
  13. Selalu plan, jarang impromptu
  14. Tahap kerisauan tinggi
  15. Biar nampak confident, walaupun gigil siapa yang tahu? Ha ha



1 comment:

Dr.Senbe said...

bkn yah je yg ckp ah. ko mmg MANJA mengalahkan ank bongsu 3_3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...