25 May 2011

Day 30 – A photograph of yourself today + 3 good things that have happened in the past 30 days



Aci gambar gini? Terimalah seadanya (macam ada yang kisah). Aku ikhlas snap gambar untuk post ini hokeh.


Perkara-perkara baik yang telah berlaku pada diri aku kebelakangan ini:

1. Fully recovered daripada batuk yang telah melanda selama sebulan lebih. Tenangnya hidup bila dah tak batuk. Alhamdulillah.

2. Si dia dah belikan tanda. Tinggal tunggu hari dan masa je. Rasa tak percaya je ... finally haha (ampun yang :p)

3. Gaji yang aku terima bulan ni ada naik sikit hasil pergerakan gaji yang layak aku terima selepas setahun berada dalam perkhidmatan. Syukurrr.


P/S: Bintik-bintik putih dalam gambar tu bukan special effect yerr, tu habuk kat cermin :p

9 comments:

CY4.0 said...

ekhem (utk tanda itu)

inarshad said...

ehem jugak. cepat bagitahu tarikh. nak tempah baju,

Miss Dia said...

aku tau bile ko amek gambo ni.

mase meeting tadi kan kan kan?

hahhahahahah~

wawamagic said...

ha3 nmpk sgt gmbr instant utk blog :D

cc said...

CY,
ekhem balik ;p


ina sensei,
sabooo kak. nt announce date #ahlijemaah antara org terawal yg ku beritahu. hehe


missdia,
jawapan anda salah. aku snap gambo ni b4 g meeting. amik gambo dlm ofis derr (BTW, ko musti xtau aku dah pindah ke bilik sebelah kan? :p)


wawamagic,
nampak kegigihan aku utk blogging di situ? hahahaha

Azryn said...

wahhh...akak sukaaaaaa...tahniah sis...

Miss Dia said...

kohkoh
anda suda tukar kah?

Wah...tak nampok bekgrond, maka sbb itu juga aku tidak ketahuan kamu sudah tuka bilik... ihiks.

reena said...

Ehemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! ;p

cikcadbury said...

suka utk tanda tu..congrats cc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...