11 May 2011

Lady driver

Ucapan ini ditujukan khas untuk seorang pemandu wanita yang memandu Proton Alza warna putih (nombor plat tak sempat tengok) dari arah Bangsar yang nak memasuki roundabout Masjid Negara sekitar jam 7:35 am tadi:

FCUK you kak!

Bodoh nak mampos kau tak nampak ke aku signal nak keluar roundabout tu??? Aku dah la tengah laju, aku tak break sebab aku nampak kau dah slow dan dah bersedia untuk bagi laluan aku keluar.

Tapi, boleh pulak last minute tiba-tiba kau tekan minyak nak pintas aku???

Gila ke nak rempuh kereta aku???

Mujur aku sempat break! Kau kalau bangang sangat kak, tak tahu peraturan jalan TOLONG JANGAN BAWAK KERETA! Menyusahkan orang tahu tak?

Aku pandang muka kau kak, boleh pulak kau geleng kepala macam salah aku. Takde pulak kau nak angkat tangan tanda sorry ke apa. FCUK you lagi sekali!


P/S: Rasakan aku bagi honk panjang tadi!


Blog post ini dibawakan oleh BlogPress untuk iPhone

5 comments:

jelita78 said...

itu bukan "akak"
tapi MAKCIK dah namanya tu!
sian kat ko.. aku pon memang tak sukaaa sgt org mencelah ni.. sbb aku memang driver yg penakut sket.. hehe

yer, aku setuju dgn taktik HONK lamaaaaa laaaammaaa tu.. biar semua org pandang, biar dia malu !

nqr (qistina) said...

aku setuju!itu sudah makcik wei... sabau.. syukur kete tidak dinodai dgn kemek..

Miss Dia said...

aiyok!
tu namanya tak reti bahasa peraturan jalan raya.
budus.

lesen terbang gamaknyee..
sabo yer.
aku dah banyak kali kena kt situ.

mangkurx ayun tak reti bahasa berhenti. hish!!

cc said...

jelita78,
muda lagi tu pasal panggil kak. klo makcik takde la marah sgt kot huhu


nqr,
skettttttt je lg weh nak berdentum. mujur la sempat brek


miss dia,
ko kerja area sini jugak ke? jln kat bawah ni dah la tiap2 pagi bz nak mamfus. adoiii

Miss Dia said...

aku nak gelak guling2 jap dgn pertanyaan ko tu nyahhh....wahahahhahahaaaa~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...