3 May 2011

Sambungan kisah nasi ayam (lagi)

Jawapan kepada soalan aku kat entry bawah ialah RESEPI.

Anything la, bukan nasi ayam je. Tapi kalau ikut situasi cerita nasi ayam tu, kau makan kat kedai A tapi kau nak ayam sama macam kedai B. Kejadah? Dah tau kau nak ayam kedai B, kau makanlah kat kedai B. Kan?

Lain kedai, lain resepi. Benda simple macam tu pun tak boleh nak faham. Nak layan bengap kepala sendiri je. Pffttt.


P/S: Aku masih sentap!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...