11 May 2011

"Saya tengok dia dah begini gini, begini begini ... "



:: Tabung Masjid ::


"Yang saya tengok, dia dah begini gini dengan tabung encik. Begini-begini takpe, yang beginiiiiii tu apa benda encik? Haaaaaa beginiiiiii dia buat tabung tu encik"

(sambil tangan digoyang dan digegar kat atas)




Part yang paling aku suka start minit ke 2:45 sampai 2:58. Adoi laaaaa lawak gila. Rasa nak lempang je si Zizan time nih! Ha ha.

Tabung ni kalau dibagi kat mamat 2 ekor ni senang aje dorang boleh settle kan. Mana tidak, siap roda. Tolak dan kebas aje gamaknya!


P/S: Tabung dalam gambar tiada kaitan dengan sketsa lawak Zizan dengan Johan. Aku snap gambar tabung tu time melawat tapak tadi :P

3 comments:

Mamarempit said...

begitu ekkk tabung nye.....senang benooooo nk sorongggg

reena said...

alahaiii. kalau tabung gini, memang lagi senang kot org nak kebas. hmm..tapi apa pun, jozan mmg lawakkk!

nqr (qistina) said...

setan kan dorg ni?kelakar giler okeh.. yg mail labung tu pon aku suka.. pastu minggu seterusnya aku rasa kecewa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...