17 Jun 2011

Aku benci Perodua!

Si Kici SE tu aku beli belum pun genap umurnya setahun, alih-alih Perodua dah keluarkan adik baru sama species dengan dia. Dah la lagi vogeh de vass, mau tak aku hangen???

Lagi sporty!
Aku nak beli Swift tak mampu kaedahnya -__-"

Full spec!
Siap side door moulding dengan chrome door handles.


Argghhhhh...! *tarik rambut


Kau tengok ni ...



Aku benci kau Perodua! Apsal kau keluarkan Myvi design baru, hah???

Benci!

Benci! *sambil tumbuk-tumbuk dada gaya Zizan (Maharaja Lawak episod berapa yang dia jadi lembut tu? Yang si Johan jadi Mak Jemah tu la)


Tapi kan ...

Myvi Elegance ni sport rim tak lawa. So, tak jadi la nak benci sangat, benci sikit je. Sport rim SE lagi carer. Ha ha!!! #taknakkalah

2 comments:

MamaLeeya said...

hehehe...ala..sambau le 1 lagik....yg ada tu bg Jah Mon pakai...

reena said...

Beb, i tgk cam tak dak beza ja.




-dari org yg naik bus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...