25 Jul 2011

Biskut raya untuk insan-insan terpilih

Adakah anda insan terpilih yang dapat merasa sample biskut raya air tangan saya?

Cam gampang tak ayat? #chambagus. Kah kah kah. Tolong lempangkan aku please :P

Alhamdulillah sample biskut raya aku dah selamat diedarkan kepada peng-request terhormat Ahad lepas. He he. Tak banyak pun aku buat, made-to-order konsepnya. Siapa request nak sample baru aku bagi. Plus saja suka-suka mengisi waktu senggang aku di rumah dan terbako dengan kata-kata Kak Jua @laveiinder, suruh aku amik order untuk penuhkan tabung kawen. Ha ha!

Aku bikin 2 jenis biskut je. Choc chips cookies and Hazelnut Swirl. Tapi choc chips tu ada 3 options;
  • Almond Choc Chips
  • Almond Hazelnut Choc Chips
  • Macadamia Choc Chips

Macam Famous Amos tak, ada banyak jenis? :P
Kau hado bajet cam jual Famous Amos? Har har har~
BTW, harga lain-lain. Kacang mahal, maka harga ada lebih sikit.

:: Choc chips cookies::

:: Hazelnut Swirl ::

Sample ada lagi. Kalau nak tau harga, sila emel. Mengkome yang kat twitter, kalau nak quotation sila DM ya? Aku tak plan nak ambik order banyak, jadi first come first serve la yerr, as usual :)


P/S: Aku nak TM kan Hazelnut Swirl tu, over tak? Kah kah kah.

1 comment:

knv said...

sedap ke dik? hahahah! deliver door to door?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...