12 Sep 2011

Fantaghiro (The Cave of The Golden Rose)


Tajuk asal cerita ni "Fantaghiro" kan? Apsal kat TV tukar jadi "The Cave of The Golden Rose" ehh?

Korang pernah tengok cerita ni tak? Dulu ada tayang kat TV2 kalau tak silap aku. Punyalah dah lama sampai aku dah tak ingat storyline dia. HA HA. Yang aku ingat nama-nama watak dalam cerita tu je dan yang paling aku ingat Tarabas adalah KACAK *mata bersinar

Cerita ni panjang kan? Sekarang cerita ni ada ulang siar kat TV9. Start malam tadi, pukul 10. Seminggu sekali je ko. Letihlah nak tunggu cerita ni habis T___T. Aku tak sure lah TV9 akan tayang siri pertama aje atau habis sampai siri ke-5.


Kot ada yang tak sabar nak tunggu cerita ni setiap hari Ahad, bolehlah download cerita "The Cave of The Golden Rose" ni kat SINI. Besarrrrr NM size fail ni. Total up to 6.86 GB.

 Siapa ada unifi kat rumah? Boleh tolong downloadkan tak? *kelip-kelip mata

5 comments:

aznee yunos said...

kalau tak silap fantaghiro tu maksud dia the cave of golden rose, lagi satu nnt fantaghiro tu akan masuk dlm gua yg nyawa dia adalah golden roses.kalau silap sorry.punyalah excited nampak iklan dia ari sabtu tu terus terpacak mlm td hehe nak tunggu Tarabas, lambat lagi huhu

kyo said...

cerita lama nih.. salah satu cite kegemaran..hehe.. nk try donlod lah...thanks sudi share

reena said...

Eh, bukan mmg tajuk asal The Cave of Golden Rose ke? Ntah la, ingat2 lupa.

Admin said...

The Cave of the Golden Roses TV9 TVRip | MediaFire | MKV | Download Link

malida said...

haha! gigih aku ngn sapik nunggu cite ni ahad lepas.gigih jg la aku tidokn hani awal supaya x kacau mak apak dia nk tgk cite ni.. tp yg aku xsetujunye nape la bt smggu skali jek.jenuh la nk nggu.. harus suh sapik donlod..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...