27 Dec 2011

Yeayyyy, dapat baju baru!!!

...bukan untuk aku, tapi untuk tilam dan bantal. HE HE.

Jumaat kan lunch panjang, zasss aku ke Sogo. Sogo tengah sale (yang tak murah mana pun, tapi tetap terjebak lol!). Cadangnya nak beli hadiah kahwin member aku tapi lain pulak yang dibeli. Sudahnya, hadiah tak beli, tapi beli barang untuk diri sendiri :P


TAK MAHU bangun dari katil!!! Tu testimoni aku selepas tidur beralaskan matress protector dan bantal baru. (gedik sangat, lempang mahu?)

Aku beli 2 ketul biji bantal baru. Sebijik harga rm50.95 after 50% off (kekabu + silk), yang sebijik lagi harga rm27 after 70% off (pure kekabu). Matress proctector brand Iris (aku cari yang paling murah kahkahkah) for sinlge bed rm38, pillow protector rm27 (2 pieces). Total damage below rm150. Puas hati :D

BTW, aku beli ni untuk kegunaan sendiri. Kahwin punya belum beli lagi. Tapi, plan nak mengangkut bawak balik kampung, guna untuk bilik pengantin nanti memang dah ada. Jimattttt! Muahahaha.

Weekend lepas KPI aku tercapai, semua yang aku plan nak buat (eg: kemas bilik, bersihkan kipas, buat laundry, lipat baju, tukar bed sheet, etc...) tercapai. Mood baik selepas dapat meng-retail therapy-kan diri sendiri dan mood baik itu terbawa-bawa sehingga ke hari ini, masuk office rasa bersemangat je.

Kau tengok penangan retail therapy, siapa kata tak bagus? :p

1 comment:

Joy said...

saya sokong!! retail therapy mmg best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...