14 Feb 2012

Fink karer :P

Sila JANGAN keji haku >___________<

Aku rasa aku telah disumpah oleh warna pink (atau yang sama waktu dengannya) sebab sekarang ni bila nampak benda @ barang warna pink mesti aku tergoda. Sumpahannn kerana dulu tak suka sangat warna ini.

:: iPad cover & headphone ::

Both dibeli di Plaza Low Yat - syorga gadget. Gedik sekali kelihatannya bukan? Tapi kalau ikut mata aku, iPad cover tu bukan warna pink tapi fushia. Same goes to headphone. Fushia and macam purple pun ada.

:: speck mato ::

Akhirnya terpaksa jugak pakai speck sebabasyik pening plus tahap penglihatan memang dah teruk. Sekarang dah pakai setiap masa, kalau dulu pakai time drive je. Dah buat speck tak nak pakai? Lempang diri sendiri please!

Hilang macho pakai pink. Pffttt :P

5 comments:

Has said...

if Pink vs Fushia...Fushia lagi menyerlahkan...

reena said...

Nak keji jugekkkk. Haha :p

Haaaa tu lah, tak suka sangat pink kan? Kan dah kena sumpahan. Ke kena sumpahan sebab dok ngata orang pink? Muahahaha #Larikkkkk :p

P/S: Janganla aku pun terkena sumpahan pink nanti. Tobattttttt. Tak sanggupppp!

cc said...

Has,
kan? kan? kan? :D


reena,
muahahahaha kejisss!!
kena insaf tak bley mengata warna FINK lagik lepas nih. nak hilangkan sumpahan (fuh fuh tiup sumpahan pegi kat u haha)

Siti Fatimah said...

I love pink!

cc said...

Siti Fatimah,
saya terkena sumpahan finkkk >___<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...