23 Apr 2012

Aku ni jarang kira hari kahwin, sekali kira eksss dah dekat rupanya

Aku mana ada guna wedding ticker ke apa. Tarikh tu memang la sentiasa ingat, tapi selalunya congak kira-kira sendiri dalam kepala. Sekali malam tadi kira betul-betul, hambek kau tinggal sebulan lebih sikit je lagi. Terus aku kekagetan! Tanjat Gigirl!

Wedding prep gitu la. Banyak lagi yang belum siap. Buahahaha. Aku berazam untuk settlekan perkara-perkara major mulai daripada hari ini. Oleh yang demikian, aku telah menyiapkan TQ tag untuk ditepek pada doorgift punya bag.

Tu perkara major kau? Panggg sekali!

-___-"

2 comments:

paraxixth said...

Woit. Aku boleh berkhidmat untuk ko.kekeke.

cc said...

paraxixth,
kau dah selamat ya? congrats!
diam2 ubi berisi :P

khidmat apa yg ko boleh tawarkan?
boleh jadi videographer tak? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...