17 Jan 2013

Untuk makluman...

Dear readers,

(cewah tetiba sopan)

Aku tahu ramai antara silent readers and new followers ni bride-to-be kan? Kalau check Nuffnang keywords tu, memang mostly yang 'datang' ke blog aku, keywords-nya pasal preparation kahwin saja :P


So, bagi memudahkan kalian mencari entry yang berkenaan dengan preparation kahwin dan DIY project yang aku buat masa nak kahwin hari tu, aku dah letakkan entry yang berkenaan dalam 1 page. Korang tinggal klik je kat mana-mana tajuk entry yang dirasakan berkenaan.



Nampak tak tab "Wedding" kat menu bawah blog header tu? Sila klik kat situ ya. Lepas klik, akan keluarlah list entry berkenaan pasal wedding aku, on the day itself, wedding prep dan DIY project. Sebenarnya DIY project aku banyak lagi, tapi aku tak update dalam blog. Konon nak buat tutorial, pun nan hadooo. Busy uols, tak sempat! Jadi, hadap jelah mana yang ada tu ye. Jadilah daripada tak ada langsung, ye tak? Kah kah kah.

Sekian, untuk makluman.

Yang tengah rajin,
Tuan blog kedaung


P/S: Kot ada B2B yang nak belajar-belajar masak untuk suami terchenta, bolehlah klik kat "Recipes". Jangan lupa pesan orang lama, 'tambat hati suami melalui perutnya' - or something like that ;)

1 comment:

I.Q.W.A said...

terbaik!! thanks !! <3 <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...