30 Dec 2013

Dari tingkap pejabat






Kalau ini Bukit Timbalan, kat mana Bukit Presiden?
OK tak lawak.

View daripada office baru.
Aku sukalah office baru ni. Suka sebab banyak sebab.
Salah satunya sebab kelab banyak duit tapi officer gred aku, setahun kena bayar rm60 je.
Kat ofis-ofis lama, sebulan rm20 okeh. Lepas tu takde aktiviti. Nak buat family day pun berkiranyaaaaa.

Tapi skop kerja balik kepada 1st post dululah. Tak kisah, janji orang atas kerja betul. Tak senget.
Kerja banyak. Pun aku suka. Daripada takda kerja, kan?

Minggu ni aku kerja 4 hari je sebab Johor Jumaat dah start cuti.
Mulai minggu depan aku boleh menatap wajah husband dihari tak kerja sehari je seminggu. Cuti kitorang tak sama. Nasiblah. Semoga cepat sikit orang swasta ikut cuti Jumaat :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...