28 Jan 2014

Kereta sewa murah di Langkawi. Syam (Noor Azam bin Osman) si penipu!

Al-kisah,
Aku ke Langkawi awal Disember tahun lepas (2013).
Salah satu benda yang kena buat awal mestilah buat reservation kereta sewa, kan?
Nak dijadikan cerita, salah seorang pemilik kereta sewa kat Langkawi tu dah buat taik dengan aku.
Dia kata reservation aku takde pada tarikh sekian.
Tapi, deposit aku dah bank in. Acaner tu?
Tak ke namanya PEMBOHONG BESAQ!
Sampai sekarang aku minta refund deposit tu dia buat dek je.
Tak pulang balik duit aku.

 Malas cerita panjang, baca jelah conversation aku dengan Syam si penipu tu:




:: Mesej Syam penipu bertarikh 5hb Dec adalah selepas aku call dia, untuk remind kedatangan kitorang pada 8hb nanti. Itu yang dia reply ::



Details si penipu:
Nama: Noor Azam bin Osman
H/P: 019-522 0891
I/C: 780902-02-5865
Alamat: Kuah, Langkawi
Maybank Acc: 102072352305

BTW, aku dapat contact number dia selepas google "kereta sewa murah di Langkawi".
Senang je kan buat duit dengan tipu orang?
Macam manalah dia cari rezeki dengan cara macam ni?

Beware and please spread the words!

9 comments:

Suzie said...

hambek!RM50 pun susah ke nak pulangkan?haishh

Cik Puan Tqah said...

poor u.. tqah suh cousin mama uruskan.. viva.. rm70 sehari..murahnya dpt city rm100 sehari

hani noordin said...

im going there may ni. tq for sharing sbb saya pun pasti google. kot dapat malaun ni..nayaaa.

anyway..sedih kan Mata dah pegi manure :-(

KTBFFH!

Elyn Sani said...

Tak berkat la keje ko buat niaya org wahai en sham!!

Ibu Ayin said...

salam. kalau dtg langkawi boleh sewa kereta saya. Insya Allah, anda berpuas hati.... ( yg penting niat tolong sama tolong). 0133888634 (Ana). maaf ye tuan punya blog, promo tanpa diundang.

Saful Hanif said...

Assalam...

kepada nk book kereta berhati2 ya... nak book kereta di langkawi boleh tgk website sy www.mrplangkawi.com

siap ada sijil lagi dari syarikat sya... ape2 call saya bang chik ok...

LINDA said...

Saya pula terkena degan seoran nama SOBRI.. 0124455406 & ayahnya pula 0174531140. bg RIO AUTO minta terus RM160 utk 2 hari. ok la... minyak E! malam tu terus isi minyak penuh RM89.20 check in. Pg esk nak grk kete x blh start. dh dkt sejam br bg kereta ganti WIRA MANUAL!! janji dh siap repair nak call. sms tnya keadaan dkt kul 5 br bgtau kete dh siap... sy x amik & sy nk trs swa WIRA MANUAL tu je.. So minta refund duit minyak dalam RIO tu...dh bertalu sms br nk jwb yg bestnya byr RM50 je!!!!!! atas alasan duit dh byk abis sebab repair fuel pump RM700. bila jumpe berdepan pun sy ulang lagi... masih bt mka selamba... call pula bapa dia... boleh plak bapa dia ckp kita sesama Islam x pyh la nk gaduh2 anak saya ramai kawan!!! WTH!!!! RIO biru no KV4667C hati2 lah korang.

pakar holiday said...

salam...
saya lilis amalia from bandung,bila bila datang ke bandung sila contact kami..
kami bole bantu sewa /pakej pelancongan di bandung dan jakarta
pakarholiday Bandung

2nd floor
Jalan Terusan Jakarta no 378 kav 49
Kota Bandung
Tlp +6288218357412 , Mobile +6281224413595
WhatsApp : +6287821738686
Email : infopakarholiday@gmail.com
Website : www.pakarholiday.com

pakar holiday said...

salam...
saya lilis amalia from bandung,bila bila datang ke bandung sila contact kami..
kami bole bantu sewa /pakej pelancongan di bandung dan jakarta
pakarholiday Bandung

2nd floor
Jalan Terusan Jakarta no 378 kav 49
Kota Bandung
Tlp +6288218357412 , Mobile +6281224413595
WhatsApp : +6287821738686
Email : infopakarholiday@gmail.com
Website : www.pakarholiday.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...