17 Aug 2015

Bersyukur

Kalau nak dihitung nikmat dalam dunia ni memang takkan dapat. Sebab tu kena selalu bersyukur. Kat office, kalau ada orang tolong buat kerja pun kena bersyukur kerana itu suatu perkara yang patut disyukuri. Orang tolong buat kerja kau, kau ada tolong kerja orang? Sila sedar diri.

Makanya, kalau orang dah tolong pun tapi masih bersoseh-soseh cakap belakang, bukankah kau dah termasuk dalam kategori manusia yang patut dikeji? Sila sedar diri lagi sekali.



Menyampah aku dengan spesies orang macam ni. Macamkan kau sorang je yang busy, orang lain takde kerja. Boleh balik on time. Dapat partner untuk share kerja. Apa lagi kau nak? Sila bersyukur ya. Pffttt.

#emo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...