27 Sep 2015

Follow me (NOT)

Akaun instagram korang open to public ke private?
Mine? Private.
Total followers 100 plus sahaja.
Hanya beberapa orang yang aku 'tak kenal' masih berada dalam list.
Tak kenal tu maksudnya I know nothing about them.
Kenal sekadar melalui 'like' gambar. Itu pun kalau boleh dikategorikan sebagai 'kenal'.
Nanti kalau rajin akan buat sesi pembersihan lagi.




Instagram aku sememangnya bersifat peribadi.
Bukan retis kekdahnya nak kumpul followers. Kejadah sangat.
Dan tak hadap pun minta orang follow.

Sorry-lah, kalau setakat request to follow tapi belakang-belakang sibuk nak bergossip kat orang lain memang tak aku approve.
Talk behind my back, that's the place you belong to la kan?
Gituhhh konsepnya.
Pwincess E yang super sexay tu pun hakak dah lama unfollow dikala sekarang ni ramai orang dok sibuk hantar request kat dia tapi nan hado dia approve. (I'm talking about her personal instagram account yo!).
Miss Kepohchi yang tengah hot sekarang ni pun hakak tak follow. Koserrr.
Hakak dah melepasi zaman bergossip di instagram.

Tak payah la susah-susah nak follow.
Takde benda menarik pun dalam instagram aku tu.
Balik-balik aku upload gambar si Aidenoshi.
Kalau KAU nak follow pun takde benda yang boleh dijadikan bahan gossip kepada mereka yang berkenaan.
Macamlah selama ni aku tak tahu.
Tahu, cuma I chose to ignore.
Ignorance is a bliss (sometimes), contohnya kes di atas.

Kutuk-kutuk belakang.
Tapi hadap juga nak follow.
Sila malu dengan diri sendiri.
Hashtag silaterasa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...